duminică, 8 iulie 2012

♥Wishlist♥ triodeluxe.ro

Buuuna feteloor:*Ce mai faceti?Eu sunt foarte fericita pentru ca am gasit un site foarte interesant care vinde produse dermatocosmetice http://www.triodeluxe.ro
si deja mi-am facut o lista cu produsele care mi le doreesc.

1.Keratina lichida Anian -  am citit foarte multe despre acest produs si mi-ar placea la nebunie sa o incerc.Cantitatea si pretul ei sunt foarte convenabile.Dupa parerea mea merita cumparata.


2. Sampon purificator Anian - mi se pare un sampon interesant si este potrivit tipului meu de par. Contine 400 ml este suuper mult si costa doar 16 lei.

3. Sapun lichid Avena - si despre acest produs am citit pe bloguri si mi-ar placea sa il incerc.Este intr-o cantitate destul de mare.

4. Sapun solid Fragute -  il vreeeau .cred ca miroase suuuper dragut .

5. Balsam vitalizant Anian -  cred ca este un balsam bun si mai ales ca este si natural.Ambalajul mi se pare foarte simpatic.
Voi ce va doriti de pe siteul http://www.triodeluxe.ro ?Va rog sa imi spuneti.
Paa Paa.Va puuup :*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



2 comentarii: