sâmbătă, 7 iulie 2012

♥ Avon♥ Top 5 produse

Heeeei feteloor:*:).Cateva dintre voi mi-ati cerut sa fac un top 5 al produselor Avon iar astazi veti vedea topul 5 al produselor Avon facut de mine.Pe locul 5 nu voi pune un produs prost ci doar un produs care este bun dar care nu merita sa fie pus mai sus.Nu am cumparat produse de la Avon pana acum  care sa-mi provoace iritatii sau cosuri.
Locul 5 -> Crema de maini Avon Care.Contine glicerina,calciu si vitamina E.Este o crema buna,hidrateaza bine.Imi place.Eu o folosesc seara inainte de culcare.

Locul 4 -> Batonul Corector Clearskin.Nu este extraordinar dar cand am un cos  micut il acopera si trebuie intins foarte foarte bine.Mai multe despre baton aici.

Locul 3 ->Luciul de buze cu bila ColorTrend,nuanta Baked apple.Dupa cum stiti imi place foarte mult acest luciu de buze.Uitati un review aici.

Locul 2 -> Tratamentul pentru unghii 24k Gold Strengh.Imi place muuult.Nu se vede pe unghii desi in sticluta se vede galben pe unghii se vad doar niste particule stralucitoare.De obicei il port la scoala si sub oja pentru ca unele oje de proasta calitate iti lasa uneori unghia foarte urata

Locul 1 ->Parfumul Far Away.Adooor acest parfum.Este a 6 sau a 7 oara cand il cumpar si imi place la nebunie.Miroase suuuper.Este parfumul meu preferat.Rezista destul de mult si mai ales pe haine.Ambalajul este foarte draguut.

Astea au fost produsele.Voi ce credeti despre ele.
Paaa Paa.Va puuuup.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



6 comentarii:

  1. in afara de parfum,nu le-am folosit pe celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  2. floare de portocal27 ianuarie 2014, 00:14

    parfumul mia placut si imi place si mie ,nu lam mai cumparat de mult -problem financiar dar cand il zaresc imi aduce in minte parfumul lui .

    RăspundețiȘtergere
  3.  si mie imi place acel parfuuum:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Crema e tare buna, parfumelul mi se pare prea dulce pt mine, insa am altele de la Avon de caew sunt incantata, cat despre luciul de buze colega mea il mananca:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cherry queen dee27 ianuarie 2014, 10:45

    chiar ma tenta batonul corector dar nu eram sigur de el... poate acum o sa il incerc.. :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu ce sa zic despre el inca nu l-am incercat,momentan vreau sa termin alte doua corectoare:D

    RăspundețiȘtergere