marți, 3 iulie 2012

♥Shopping♥ diverse pentru unghii

Heeei feteloor:*:)A venit timp si unei postari de tipul Shopping.Astazi va voi arata ce mi-am cumparat eu pentru unghii.
1. Margareta -> cred ca asa se cheama,pe ea imi voi incerca de acum in colo ojele. A costat 2 lei,mi se par foarte ieftine.

2. Set stampila ->Mi-am cumparat si eu insfarsit un astfel de set care contine stampila,razuitoarea si o placuta cu modele.Abia astept sa il incerc.Pret 4 lei,suuuper ieftin sper sa fie si bun.

3. Set manichiura frantuzeasca Midie ->De mult vreau un astfel de set pana acum nu am gasit unul care sa ma tenteze cu adevarat.El contine un lac de unghii base coat/top coat,o oja alba pentru facerea liniei,o oja roz pal ,o oja crem deschis si cateva benzi,nu stiu cate sunt pentru ca nu le-am numarat inca.A costat 12 lei .
4. Oja Verde Medusa ->Imi place mult culoarea asta.Se vede foarte dragut pe unghii.Pret 2 lei.

5. Oja Albastra Medusa ->O alta culoarea frumoasa,a costat tot 2 lei.

Cam astea sunt cumparaturile pentru unghii,ce parere aveti?
Mie una imi plac si abia astept sa le incerc.
Pa paaa.Va puuupt:*:)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

7 comentarii:

  1. wow :X Astetam NOTD <3

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac si foarte accesibile!imi place ca nu sugerezi produse pe care nu si le-ar permite multa lume!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut este setul de la Midie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde ai luat stampiluta ?
    Sa le folosesti cu placere,te astept pe la mine :
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro am un giveaway ....de fapt 3 :)
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te astept la giveaway,Alexandra!Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. am luat-o de la un magazin oarecare o sa trec imediat

    RăspundețiȘtergere