joi, 5 iulie 2012

♡Review♡ Oja crapacioase Y&F

Buuna fetelooor:*:)Ce mai faceti:*? Vreau sa fac un review al unei oje crapacioase de la Y&F care mie imi place foarte mult.



Ce imi place:
  1. Rezista pe unghii destul de mult 4-5 zile.
  2. Se crapa foarte frumos si repede.
  3. Este intr-o cantitate foarte mare,18 ml,mi se pare foarte mult.
  4. Pretul este foarte convenabil,doar 5 lei.

Ce nu imi place:
  1. Mirosul este ciudat si puternic.

Este o oja foarte buna si merita cumparata.Eu as vrea sa o am si in alte nuante.
Nota 9/10.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

3 comentarii:

  1. chiar ca mare la 18 ml!si pretul,nu mai spun...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce suuuper.o sa o caut si eu la mine in oras:)

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar este ft. buna :)  o am in nuanta 12 (adica albastra) si eu am dat pe ea 4,50 lei...mi-ar placea sa o am si in nuanta prezentata mai sus ,chiar e tare

    RăspundețiȘtergere