vineri, 13 iulie 2012

☼NOTD☼ I like green

Heeei fetelor.Ce mai faceti?Nu am mai facut de ceva timp un NOTD dar voi face unul acum.Sper sa va placa.

Am folosit:
1.Tratamentul de unghii de la Avon pe care l-am aplicat o singura data pe unghie.

2.Oja Midie din setul pt manichiura frantuzeasca,intr-un singur strat.

3.Oja Medusa in nr,137.Am aplicat-o cu ajuotrul unui buretel de vase si am aplicat-o in 3 straturi.

Cateva poze:



Cum vi se pare?A fost prima oara cand am incercat.Eu zic ca mi-a iesit destul de bine
Paaa Paaa.::):*
Sa va inscrieti la giveaway:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


3 comentarii:

  1. am vazut in ultima vreme tot mai des culoarea asta pe unghiute si ma bucur!este foarte vesela!

    RăspundețiȘtergere