miercuri, 18 iulie 2012

Liebster Blog Award

Am primit si eu acest blog award de la Ana si astazi il voi face.
Regulile:
1.Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
2.Spune 11 lucruri despre tine.
3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4.Nominalizeaza 11 persoane(+ link) care sa realizeze acest tag,
5.Mergi pe pagina lor si anuntai.
6.Nu da tag-ul inapoi!

1.


2. Nu prea stiu ce sa va zic.Oricum sper sa nu va plictisesc

    -> am doar 14 ani si cateva luni .
    -> sunt nascuta iarna.
    -> imi place sa imi fac prieteni noi.
    -> ador sa calatoreesc.
    -> sunt singura la parinti si niciodata nu am vrut frati sau surori
    -> nu sunt un mare fan al ciocolatii ,imi plac muuult chipsurile.
    -> cartea preferata este Zece negrii mititei de Agatha Christie
    -> incerc sa nu investesc prea mult in haine dar nu prea reusesc.
    -> mai am un an si ma duc la liceu,dar insa nu m-am hotarat as vrea sa ma duc pe mate-info sau bio-chimie.
    -> am inceput sa fiu dezgustata de profesorii din invatamantul romanesc.
    -> Ador caramelele TOFFIX :)))))


3. Intrebarile la care trebuie sa raspund:

a) Care este calitatea ta cea mai importanta?
Cred ca ambitia,aproape mereu obtin ce imi doresc dar si muncesc pentru asta.
b) Ce nu ai face niciodata, indiferent de situatie?
Sincer nu stiu.
c) Care este cea mai mare placere a ta?
O alta intrebare la care nu stiu cum sa raspund.
d) Ce carti citesti?
De obicei citesc romane politiste.
e) Ce ti-ai propus si nu ai reusit inca?
Pai eu mi-am propus multe dar mai am putin pana sa le realizez.Un lucru ar fi sa ajung la o universitate din UK dar mai am cativa ani pana acolo (cam 5).Sper sa reusesc.
f) Ce te deranjeaza cel mai mult la o persoana?
Cel mai mult ma deranjeaza oamenii care mint.Astazi spun ceva si maine fac cu totul altceva.Urasc chestia asta.
g) Cat de importanti sunt bani pentru tine?
Nu vreau sa par o disperata sau asa ceva.Dar eu zic? ca banii sunt destul de importanti pentru mine.
h) Care este cea mai frumoasa amintire a ta ? De ce?
Am multe amintiri frumoase .Majoritatea petrecute in afara acestei tari.Una din ele ar fi atunci cand am pierdut avionul.,stiu ca suna ciudat dar chiar a fost o experienta interesanta.
i) Esti o persoana care isi planifica activitatile sau mai degraba una spontana?
Pai eu cred ca am putin din amandoua sunt undeva la mijloc.
j) Crezi in dragoste la prima vedere?
Da.
k)Care este cea mai mare dorinta a ta?
Pai am doua dorinte care mi se par cele mai importante. 
   1.Sa vizitez toata lumea sau macar cele mai importante parti ale ei.
   2.Sa locuiesc intr-un apartament superb din New York sau Londra.

Intrebarile pe care le dau mai departe :

1.Unde ai petrecut cea mai frumoasa vacanta a ta?
2.Ce posturi TV urmaresti de obicei?
3.Stii sa innoti?
4.Care este anotimpul tau preferat?
5.Cu cine te intelegi cel mai bine din familia ta?
6.Care este cea mai amuzanta intamplare din viata?
7.Cum iti petreci de obicei vacanta sau concediul?
8.Iti place pizza?Daca da care este pizza ta favorita?
9.Ce planuri de viitor ai?
10.Care sunt hobby-urile tale?
11.Ce parere ai despre tine.


4.Persoanele pe care le nominalizez sunt:
Nu sunt 11 persoane dar nu stiu pe cine sa mai nominalizez :*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

6 comentarii: