marți, 19 iunie 2012

♥ Shopping♥ Diverse

Heeei feteloor:*:).Astazi va voi arata niste achizitii mai noi pe care mi le-am achizitionat aceasta luna.
1.Set 18 pensule.Acest set mi l-am cumparat de pe okazii.ro si a costat doar 50 de lei iar livrarea a fost gratuit,nu stiam daca sa-mi iau acest set la 50 de lei sau un set de 12 pensule la 35 de lei dar m-am hotarat sa-l iau pe acesta.Pensulele au venit foarte bine ambalate.Au si o borseta.Singura pe care am folosit-o a fost cea de pudra.


2.Oja crapacoasa Y&F.Nu am mai auzit de aceasta firma pana acum dar mi-a placut foarte mult acest rosu.Este in nr. 20 si are 18 ml.

3.Lara Super Lotiune.Este o lotiune astringenta de la Farmec.Eu o folosesc dimineata si seara dupa ce ma spal cu sapanul cu sulf.Imi plaace muult de tot.O sa ii fac un review in curand.
4.Lapte Doina.Cred ca toate dintre noi am folosit macar odata laptele Doina de la Farmec.Mie imi place muult.

Din excursie mi-am luat si doua chestiute de la Takko.
5.Tricou negru.Imi plaaace mult .Mai era si pe alb si pe galben dar cel mai mult mi-a placut pe negru.A costat 20 de lei.

6.Maieu albastru.Si acesta imi place mul.Il port cu tricoul de mai sus.A costat 10 lei.
Asa arata impreuna.

Va plac astfel de postari?
Paa paaa.Va puuup.:*:)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs

2 comentarii:

  1.  http://becatwoman.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu placere, sunt curioasa de calitatea pensulelor, pretul a fost super :)
     

    RăspundețiȘtergere