miercuri, 27 iunie 2012

Produse pe care vreau sa le termin

Buuuna feteloor:*:).M-am gandit sa va arat si eu produsele pe care vreau sa le termin.Nu sunt foarte multe.Cea mai mare parte din ele sunt de la Avon pentru ca de acolo am eu cele mai multe produse.
1.O oja Leydi in nuanta 792.O am de ceva timp si imi place foarte mult insa oja nu este de calitate.Daca aplic cam doua straturi de oja se vede foarte frumos si tine cam 3 zile

 2.O oja Classics in nuanta 242.Inca o oja veche este deja expirata dar o mai folosesc pentru modele pe unghii.

3.Gloss de la Avon cu piersici.Nu l-am mai folosit de 4-5 luni dar vreau sa il termin desi cred ca il voi arunca nu prea imi place.

4.Zit Zapper Elf.Deja mi-am spus parerea despre ele aici .

5.Luciu de buze de la Avon.I-am facut un review aici.

6.Batonul corector Avon.Abia astept sa il termin pentru ca am pus ochii pe unul de la garnier pe care il vreau neaparat.

7.Far Away Dreams.Imi place il am cam de un an si abia astept sa il termin.Mie una imi place mai mult Far Away-ul normal.

8.Crema de maini Avon Care.Am foarte multe creme de maini de la avon pe care incerc sa le termin dar nu prea resesc.

9.Spray Avon After Sun.Il am de anul trecut si inca nu l-am consumat sper sa il termin vara asta.Imi place.

10.Crema de plaja Avon SPF30 nici pe aceasta nu am folosit-o pre mult.Dar protejeaza foarte bine.

Cam astea au fost produsele.Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html
Paa Paaa Va puup:*:)<3.
http://www.facebook.com/pages/Beauty-Makeup-with-Me/418449401517209

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs


Un comentariu: