duminică, 3 iunie 2012

☼NOTD☼ My summer is brown

Buuna feteloor:*.A venit vara.Toate iubim vara.Cat am asteptat acest anotimp.Nu am putut posta pe 1 iunie si nici pe 2 pentru ca am fost ocupata dar astazi 3 iunie m-am gandit sa va arat un NOTD care sper sa va placa.Nu este nimic special sau iesit din comun.
Am folosit oja maro de la Class nr.13 de care nu sunt prea incantata iar pe deasupra un lac de la Golden Rose Paris.Cea de la Class nu este oja buna.Singurul lucru care imi place la ea este culoarea.Nu rezista pe unghii nu as mai cumpara vreo oja de la Class.Lacul de la Golden Rose este bun.Imi place il folosesc destul de des.




 Mi-a iesit destul de bine.Pacat ca nu a durat decat vreo 3 zile:((.

Paaa Paaa:*:).Vaaa puuup:)

Exceptional clothing you will find here women

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu