sâmbătă, 23 iunie 2012

☼MOTW☼ The boy in the striped pyjamas

Heeei feteloor:*:)De ceva timp nu am mai facut un movie of the week dar ieri am vauzt un film care mi-a placut si care cred ca o sa va placa si voua.
Este vorba despre filmul The boy in the striped pyjamas-Baiatul in pijamale vargate.Filmul se petrece in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
Actori:
1.Asa Butterfield -> Bruno
2.Vera Farmiga -> Mama lui Bruno
3.David Thewils -> Tatal lui Bruno
4.Jack Scanlon ->Shmuel

Regizorul : Mark Herman


Povestea incepe atunci cand familia lui Bruno un baietel de 8 ani se muta din Berlin in apropierea unui lagar de concentrare pentru ca tatal lui Bruno era un fel de conducator pe acolo(ochii lui imi plac foarte mult)
Bruno se imprieteneste cu un baietel evreu tot de 8 ani care se nume Shmuel.Bruno credea ca Shmuel este mult mai fericit deoarece i se parea ca in acel lagar copiii se jucau.Shmuel este jucat foarte bine,rolul lui imi inspira mila. 
Prietenia lor este pusa la incercare atunci cand Shmuel ajunge in casa lui Bruno petntru a spala niste pahare.Shmuel este servit de Bruno cu niste prajituri iar unul din soldati il vede pe Shmuel manacand il cearta iar Shmuel spune ca fost servit de Bruno insa Bruno nu a recunoscut.Dupa aceasta intamplare ei nu se mai vad cateva zile iar Shmuel fusese batut

Tatal lui Shmuel dispare,iar Bruno se hotaraste sa intre in lagar pentru a-l cauta pe tatal lui Shmuel.Ei intra in multime si ajung intr-o incapere si acolo tinandu-se de mana mor gazati.

Nota 9/10

Un film trist dar care dupa parerea mea merita vazut.Am plans la acest film.
Paaa Paa.Va puuup:*:)

Exceptional clothing you will find here women

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu