luni, 21 mai 2012

♥Shopping♥ Avon.Elf

Buunnaaa feteloor:*:).Dupa cum ati vazut si din titlul postari astazi va voi arata produsele pe care le-am cumparat si primit,(am primit cateva produse avon de la o prietena).
Veti vedea produse Avon si cateva produse Elf.O colega a comandat si ea ceva de pe site si m-a intrebat daca vreu ceva si nu am putut rezista tentatiei.
1.Gel de dus Senses Tropics

2. Crema de maini Avon Care.Imi place muuult ambalajul.Este foarte draguut

3.Spray Far Away.Miroase fooarte frumos.

4.Creion corector Elf care are si pensula inclusa.Eu il am in nuanta Fair.Urmeaza un review.

5.Baton 3in1(All over color stick).L-am luat in nuanta Permission.Si la acest produs urmeaza un review.

6.Creion Ada alb.Asa cum ati vazut in ultima postare Shopping mi-am luat un creion Ada negru care imi place mult si acum cateva zile mi-am luat si unul alb.

 7.Maieu+Tricoi(2in1).Nu prea stiu ce sa zic ca este pentru ca are si un maieu dar si un fel de tricou din plasa care se poarta pe deasupra.Oricum imi place mult.
 8.Palariee.Yeey.Cat am cautat o palarie ca asta.Imi place la nebunie.Mi-as mai lua una.
Cam atat pentru astazi.Sper ca va plac produsele.
Paaa paaa.Va puuup:*:)

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .