sâmbătă, 5 mai 2012

♡Review♡ Luciu de buze Avon


Buunaaa feteloor. A venit si ultima luna de primavara.Azi e 2 mai.Mai este fooarte putin si vine vara pe care o asteptam de ceva tiimp. Eeeee oricum sa vedem si review-ul.

Astazi o sa vedeti un review al luciului de buze cu bila de la Avon din gama Color Trend. Eu il am in nuanta Baked Apple.Este in mai multe nuante m-ar tenta si cel cu piersica l-am vazut la o colega si miroase aproape la fel de frumos ca asta ,cred ca si cel cu afine este la fel de buun.Sper sa mi-l cumpar si in celelalte nuante.
Ce imi place: 
  1. Mirosul....Este absolut superb.Uneori mi-l mai iau de pe buze.Pur si simplu iti vine sa-l mananci.
  2. Se consuma foarte greu.Eu il am cam de o saptamana si ceva si l-am purtat nonstop.Nu s-a consumat aproape deloc,chiar foarte putin.
  3. Pretul,nu este deloc scump cam 9-10 lei depinde si de campanie.
  4. Se aplica foarte usor si repede datorita rolei.

Ce nu-mi place:
  1. Nu rezista foarte mult pe buze din pacate.

Nota: 9/10
Per total dupa parerea mea este un luciu de buze care merita,desi nu rezista foarte mult pe buze se consuma foarte greu.

Este unul dintre produsele foarte bune din gama Color Trend. Sper ca v-am convins sa-l cumparati.









Mda nu se prea vede pe buze dar oricum se vede cum iti lucesc buzele si par mai speciale.







Paaa paaa.Va pup.

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


8 comentarii:

  1. Arata destul de bine pe buze.Cred ca e un luciu bun.:):*

    RăspundețiȘtergere
  2. are gust bun =p~  si eu il iau dp buze :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata destul de bine si chiar da un aspect special.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea Nechifor27 ianuarie 2014, 00:14

    l-am cumparat si eu din campania 9/2012.Astept sa-mi vina comanda :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu acest produs...si pot sa zic doar ca e cel mai prost produs color trend....
    intr-adevar nu s-a consumat deloc de cand il am [de cateva luni foarte bune,de cand a aparut], pentru ca i-a cazut bila la a 2-a aplicare:))
    de mirosit miroase bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu acest produs,de foarte mult timp, de cand a aparut prima data in brosura, si intr-adevar nu s-a consumat,pt ca l-a a 2-a aplicare i-a cazut bila:))
    Cel mai prost produs de la color trend....nu l-as mai cumpara....:)

    RăspundețiȘtergere