miercuri, 18 aprilie 2012

Top 5 filme vazute de mine

Heei fetelor. Aceasta postare va fi una diferita de celelalte nu va voi vorbi de beauty sau makeup ci despre filme. Suna interesant nu. Sa vedem despre ce este vorba.
Eu nu sunt un mare fan al comediilor si nici al filmelor SF sau actiune.Mie imi plac mai mult filmele politiste,horror, thriller si foarte putin unele drame. Astazi o sa va spun topul 5 al filmelor vazute de mine. 
Sa vedem topul.


Locul 5 ->My sister's keeper-Viata pentru sora mea.O drama care te emotioneaza.Acest film are o poveste adevarata.Este un film mai tragic decat m-am asteptat eu sa fie.Trebuie vazut...pentru a vedea ca viata americanilor nu este atat de usoara.In acest film joaca actori despre care cred ca am auzit toti cate ceva. Sara Fitzgerald(Cameron Diaz) este mama a trei copii.Baiatul cel mare(Jesse Fitzgerald) nu are un rol foarte important spre deosebire de cele doua surori ale lui: Kate(Sofia Vassillieva)sora cea mare este bolnava de leucemie si Anna a fost creata pentru a salva viata lui Kate. Nu va spun mai multe dar cred ca v-am facut sa vedeti filmul.

Locul 4 ->The lovely bones-Din raiul meu.Si acest film este un fel de drama amestecata cu SF si thriller.Nu cred ca prea are rost sa va vorbesc despre actori pentru ca nu am auzit niciodata de ei. Susie Salmon(Saoirse Ronan) este o fata de 14 ani care este ucisa de un criminal care nu este descoperit .Dupa ce este omorata ea este prinsa intre cele doua lumi unde intalneste toate victimele criminalului imprietenindu-se cu una dintre ele(Nikki SooHoo).Familia ei incepea sa se destrame mama ei(Rachel Weisz) plecand de acasa.Acolo ramanand tatal ei(Jack Salmon),sora ei mai mare(Rose McIver),fratele ei si bunica ei Lyn(Susan Saradon). Cam asta este povestea filmului.
Locul 3 -> Don't say a word-Nicio vorba. Acest film m-a introdus(ca sa zic asa) in lumea filmelor thriller. Este un film cu o poveste foarte reala.Prestatia actorilor si mai ales a lui Brittany Murphy este dupa parerea mea exceptionala. Nathan Conrad(Michael Douglas) este un pshiatru new-yorkez celebru in meseria lui.El este rugat de un coleg (Oliver Platt) sa o consulte pe Elizabeth Burrows (Brittany Murphy).Aceasta ii povesteste niste intamplari violente care il vor pune in pericol pe Nathan si pe familia lui fiind-ui rapita fiica(Skye McCole). Sper ca ve-ti vedea filmul.


Locul 2 ->Shutter Island.Un film foarte bun,O poveste tulburatoare.Acest film pur si simplu se joaca cu mintea ta iar sfarsitul este unul la care nici macar nu te astepti. Distributia este remarcabila la fel ca regizorul. Teddy Daniels(Leonardo DiCaprio) ajunge impreuna cu partenerul sau Chuck(Mark Ruffalo) pe insula Shutter unde se afla un spital pentru tratarea condamnatilor cu tulburari mintale al carui director se numea Dr.John Cawley(Ben Kingsley).Ei se aflau acolo pentru a investiga disparitia unei paciente (Emily Mortimer),dar nimic in acel ospiciu nu era ceea ce pare. Trebuie sa-l vizionati.

Locul 1 -> Uite ca am ajuns si la locul 1.Pe acest loc voi pune doua filme pentru ca amandoua mi se par exceptionale si niste actori care merita tot respectul nostru. Scriitorul carti,Mario Puzzo a fost destul de inspirat dupa parerea mea,iar regizorul Francis Ford Cupolla este un talent unic. In prima parte este prezentata viata lui Don Vito Corleone (Marlon Brando),un mafiot din Sicilia.El isi iubea foarte mult familia avand trei fii biologici: Santino Corleone(James Caan) era cel mai mare, Fredo Corleone(John Cazale) era cel mijlociu, Michael Corleone(Al Paciono),un fiu adoptat adoptat    Tom Hagen(Robert Duvall) si o fiica Connie Corleone(Talia Shire) viiata lor fiind pusa in pericol in fiecare moment. 


In  a doua parte Michael(Al Pacino) devine don dupa moartea tatalui sau in prima parte si in acelasi timp ne prezinta viata lui Don Vito Corleone inainte de a deveni don,in tinerete fiind jucat de Robert De Niro. De obicei partea a doua este mult mai slaba decat prima dar nu a fost si cazul acestui film. Aceste doua filme sunt incomparabile partea a treia nu o sa poata sa ajunga niciodata la nivelul acestora.
Sper ca v-am convins sa vedete aceste 6 filme. Daca le-ati vazut deja astept parerile voastre.


Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .




2 comentarii: