sâmbătă, 21 aprilie 2012

♥Shopping♥ Produse Avon.

Buna fetelor.Astazi mi-a venit comanda de la avon si vreau sa va arat si voua ce mi-am cumparat.Nu sunt foarte mult produse dar cred ca sunt de ajuns pentru o singura luna. Sa vedem produsele.


1.Gel demachiant/lotiune tonica cu arbore de ceai si castravete

2.Mascara Plump Out - Nuanta Black

3.Luciu de buze cu bila - Nuanta Baked Apple

4.Gel pentru ochi cu rodie

5.Creion de ochi de la ADA - Negru.Acest creion nu este de la avon dar am zis sa il pun tot in aceasta postare.
Acestea au fost produsele daca vreti vreun review il puteti cere.Pe data viitoare.Paaaaa


Exceptional clothing you will find here women


6 comentarii:

  1. foarte dragutze produsele,sa le folosesti cu drag:)te pup si te astept si pe la mine:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Te pup si eu.Am trecut si pe la tine:D.Multumesc ca te-ai inscris.

      Ștergere
  2. As vrea sa stiu parerea ta despre creionul de la Ada.

    RăspundețiȘtergere