luni, 7 mai 2012

♡Review♡ Pudra ELF Essential

http://www.sigmabeauty.com/?Click=248575
Heeei fetelor.Dupa cum ati vazut din titlu astazi o sa fac un review al pudrei de la Elf din gama essential.
Ce spun ei: Ofera-ti un final retus fara defecte cu aceasta pudra matasoasa,care se aseaza uniform pe piele.Trateaza si previne imperfectiunile pielii cu ingredienti activi.Utilizati in cazul tenului cu probleme.Absoarbe grasimea tenului,creand un aspect mat.
Instructiuni: Treceti buretele peste pudra si aplicati usor pe fata si pe gat.
Ce spun ei: Pudra este una buna si mai ales la pretul pe care il are,doar 8 lei. Eu o am in nuanta Apricot Beige (tone 1) si pot sa spun ca mi-am nimerit nuanta.
Ce imi place:
  1. Acopera destul de bine imperfectiunile dupa parerea mea.
  2. Nu incarca fata,nu simti ca si cum ai avea o masca sau asa ceva.
  3. Are un miros placut care nu deranjeaza.
  4. Rezista cam 4-5 ore.Eu o aplic inainte de a merge la scoala si cand vin de la scoala fata mea arata destul de bine.
Ce nu imi place:
  1. Cantitatea este foarte mica.Are doar 5g.Cand am vazut-o la o colega am zis woow pe site parea mai mare dar dupa ce mi-a venit si mie nu mi s-a parut chiar atat de mica.
  2. Buretelul este inutil.Nu ajuta deloc eu o aplic de obicei cu o pensula.Pudra ramane mai mult pe buretel decat pe fata ta.
In concluzie eu zic ca este o pudra buna pe care o pot folosi si fetele nu foarte mari daca ai 13 ani poti folosi aceasta pudra . Eu mi-o voi recumpara cu siguranta. Merita este un produs foarte buna.Sper sa o pot incerca si pe cea din gama Studio. Sper ca v-am convins sa o cumparati. Vor mai urma astfel de review-uri cu produse Elf. Cred ca maine voi pune o comanda si mai ales ca este si acea reducere 30% la toate produsele din gama studio . 
Pudra o gasiti aici.
Pupici
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

5 comentarii:

  1. Vreaau si eu pudra de la Elf.Trebuie sa o cumpar neaparat

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o pudra buna o am si eu ,mi-o voi mai lua odata

    RăspundețiȘtergere
  3.  Trebuie sa imi cumapar si eu.Tu folosesti o pensula speciala pentru pudra?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da am o pensula dar nu este foarte buna.Oricum imi voi lua una nou.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar buretelul este nefolositor

    RăspundețiȘtergere