luni, 23 aprilie 2012

☼MOTW☼ J.Edgar

Buna fetelor.Stiu ca de curand v-am vorbit despre filme dar am spus pe youtube ca in fiecare luni o sa postez filmul saptamani. Deeeci sa vedem care este filmul acestei saptamani.
J.Edgar

Cred ca toti dintre noi am auzit de J. Edgar Hoover. Daca nu stiti cine a fost va voi spune eu. Hoover a fost directorul Biroului Federal de Investigatii(FBI) de la 10 mai 1924 pana la moartea sa,adica timp de 48 de ani. Destul de mult dupa parerea mea.
Filmul este unul biografic si nu are foarte mult actiune.In el ne arata viata lui J. Edgar de pe la 17 ani pana la moartea sa.Mie una mi-ar fi placut sa stiu mai multe despre copilaria lui. 
                                                                           


Un film tot biografic care mi-a placut a fost Audrey Hepburn.Mi s-a parut un film mai bun decat acesta,copilaria desi era trista a fost prezentata intr-un mod foarte interesant si placut spre deosebire de J.Edgar unde nu a fost prezentata deloc copilaria(din pacate dupa parerea mea)
Recunosc,inainte sa vad filmul nu am auzit prea multe despre Hoover aproape nimic.



Eu am vazut acest film datorita actoriilor: Leonardo
DiCaprio,Armie Hammer,Naomi Watts si Ed 
Westwick,da Ed,Chuck din Gossip Girl dar nu a jucat foarte mult decat putin la inceputul filmului,era asa de simpatic dar imi place mai mult rolul lui din Gossip Girl.
Sa va spun cate ceva si despre film. Hoover a devenit cel mai puternic om din culisele scenei politice a SUA. Nimic nu i-a stat in cale pentru a-si apara tara,un adevarat patriot,pacat ca nu exista un astfel de patriot si in Romania. El a servit sub 8 presedinti si desfasurarii a 3 razboaie.
Filmul nu este unul care se desfasoara mai intai cu,copilaria dupa cu maturitatea,batranetea si moartea. Intr-un moment il vezi in actiune(ca sa zic asa) pe tanarul Hoover si dupa cateva minute apare batranul Hoover. 
Mama lui a jucat un rol important in timpul in care acesta a fost director si a trait.
Dupa mai multe intamplari se demonstreaza ca acesta era defapt indragostit de Clyde dar nu voia ca lumea sa afle ca asta.
Intr-un final acesta moare in casa lui, secretara lui care il servise in tot timpul cat a fost el director i-a ars arhiva pentru ca asa ii promisese lui Hoover.

Nota 8.5/10

 A fost un film dar care devenise la un moment dat plictisitor. Oricum eu vi-l recomand.Daca l-ati vazut astept parerile voastre.


Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

5 comentarii:

  1. Nu am vazut acest film dar cred ca il voi vedea

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am vazut acum doua luni si m-am plictisit de moarte...cu un scenariu atat de interesant n-am crezut ca ma voi plictisi asa de tare...sincer eu nu recomand sa dati bani pe un bilet pe filmul asta insa il puteti vedea acasa sa vedeti daca va place

    xoxo
    siherabeautysecrets.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu l-am vazut la cinema l-am descarcat pe laptop.Eu m-am uitat la el pentru actori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi mai face cred ca lunea viitoare va aparea inca o astfel de postare

    RăspundețiȘtergere
  5. Un film bunicel.Mai vreau astfel de postari.

    RăspundețiȘtergere