sâmbătă, 14 aprilie 2012

Bentite retro partea 1

Heeei fetelor:*:)<3.Eu am gasit niste bentite foarte frumooase din acelea care se poarta pe frunte.Eu am decat doua cumparate si doua facute de mine dar cele gasite sunt asa dragute acum mi le-as lua dar mi se putin cam scumpe.Sa vedem pozele.






O gasiti aici .







                                             

                                          O gasiti aici.






O gasiti aici.















                                     O gasiti aici.










Urmatoarele bentite au un pret mai normal dupa parerea mea.:)







O gasiti aici.





         
                   O gasiti aici.





O gasiti aici.






Care va place mai mult.Mie toate mi se par suuper.Intr-o postare daca vreti vi le arat si pe ale mele dar nu sunt asa de frumoase ca astea.


Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

5 comentarii: